pamenar
pamenar

pamenar

پلکسی

پلکسی

آیا به دنبال یک ترموپلاستیک سبک، سفت و سخت و مقاوم در برابر آب و هوا هستید که مناسب یک کاربرد خاص باشد؟ TAP Plastics ممکن است تنها راه حل مورد نیاز شما را در انتخاب ورق های اکریلیک ما داشته باشد. اکریلیک اغلب با نام تجاری پلکسی گلاس یا نام تجاری پلکسی گلاس شناخته می شود. پلی (متیل متاکریلات) (PMMA)، همانطور که همچنین شناخته می شود، یک ترموپلاستیک شفاف است که اغلب به شکل ورق به عنوان جایگزینی مقاوم در برابر شکستن برای شیشه استفاده می شود. ورق های پلکسی دارای ویژگی ها و ویژگی های بسیاری هستند که به خوبی برای کاربرد در طیف گسترده ای از صنایع، از جمله ساخت و ساز، شیشه سازی، خرده فروشی، ماشینکاری، ساخت پلاستیک، تفریح، تابلوسازی و موارد دیگر مناسب است.

ما خوشحالیم که ورق های اکریلیک برش خورده را در طیف گسترده ای از رنگ ها، درجه ها و اندازه ها از پیشروان صنعت پلکسی گلاس و سایر ترکیبات ترموپلاستیک، از جمله Covestro، CYRO Industries، King Plastic Corporation، Rowland Technologies و غیره ارائه می دهیم. تمام ورق های اکریلیک که ما عرضه می کنیم برای پاسخگویی به نیازهای سختگیرانه بسیاری از کاربردهای تجاری، صنعتی و مسکونی طراحی شده اند. مشتریان ما از پلکسی اکریلیک در ساخت و سازهای تجاری، پروژه های بهبود خانه، حکاکی لیزری، ساخت مبلمان، تجارت و سایر موارد استفاده می کنند.


اکریلیک ریخته گری در مقابل اکریلیک اکسترود شده

ما دو نوع مختلف ورق اکریلیک را ارائه می دهیم: ریخته گری سلولی و اکسترود شده. هر دو نوع پلیمر اکریلیک از واکنش های شیمیایی بین مونومرها و کاتالیزورها به وجود می آیند. هر نوع اکریلیک ویژگی ها و ویژگی های خود را دارد. با مجموعه ای از ورق های براق، مات و بافت آماده، یافتن بهترین متریال برای کاربرد شما آسان تر از همیشه است. بهترین از همه، ما تعداد انگشت شماری از خدمات سفارشی سازی را متناسب با هر مجموعه خاصی از نیازها ارائه می دهیم.


اکریلیک ریخته گری با کیفیت ترین اکریلیک موجود است که بیشترین وضوح نوری و پایداری حرارتی را ارائه می دهد. ریخته گری اکریلیک کار فشرده ای است و شامل مخلوط کردن مواد مایع در قالب های شیشه ای است. اگرچه گران‌تر است، فرآیند ریخته‌گری محصولی سفت‌تر، محکم‌تر و همگن‌تر را به همراه دارد و آن را برای سازه‌ها و تاسیسات بزرگ ایده‌آل می‌کند. ریخته‌گری همچنین مقاومت شیمیایی بیشتری نسبت به اکستروژن دارد و اکریلیک ریخته‌گری را برای کاربردهایی که شامل عطر، لوسیون یا سایر حلال‌ها می‌شود، ایده‌آل می‌سازد. اکریلیک ریخته‌گری ضخیم برای کاربردهایی که ورق‌های استاندارد کار نمی‌کنند، مناسب است. این ورق های فوق ضخیم، شفاف و بدون اعوجاج برای ماشین کاری عالی هستند.


اکریلیک اکسترود شده با فشار دادن مداوم توده اکریلیک از طریق یک فرم برای تولید محصول ناهمگن و مقاوم در برابر ضربه ساخته می شود. خواص ممکن است بسته به جهت اکستروژن متفاوت باشد. اکریلیک اکسترود شده مقرون به صرفه تر و از نظر ابعادی پایدارتر از اکریلیک ریخته گری است و آن را به یک راه حل مقرون به صرفه در ساخت کلی و طیف گسترده ای از کاربردها تبدیل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد