pamenar
pamenar

pamenar

فروش پلکسی در اصفهان

پلکسی گلاس چیست؟

 جایگزینی برای شیشه که برای چاپ مناسب است. این یک جایگزین عالی برای شیشه است. پلکسی گلاس ماده پلاستیکی است که در قرن گذشته اختراع شده است. این ماده شفاف ، ضد شکن ، انعطاف پذیر و محکم است و در بسیاری از بخشها ، از جمله بخش نزدیک به قلب ما ، مورد استفاده قرار می گیرد:



پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی است که از پلیمرهای متیل متاکریلات ، استر اسید متاکریلیک ساخته شده است. نام فنی این ماده پلی متیل متاکریلات است ( یا به اختصار PMMA ) ، اما با نام های تجاری دیگر مانند Perspex ، Acrylite ، Acrylplast ، Lymacryl ، Lucite Acrivill ، Altuglas ، Perclax ، Oroglas ، Trespex و Vitroflex نیز نامگذاری می شود. با این حال ، اصلی ترین و معروف ترین نام تجاری آن پلکسی گلاس است.

همانطور که گفتیم، تلق شیشه ای است یک جایگزین عالی برای شیشه ای. به همین دلیل به شیشه اکریلیک نیز معروف است و یکی از پرکاربردترین مواد پلاستیکی است . برخلاف شیشه ، ضد شکن ، بسیار انعطاف پذیر و حتی شفاف تر است (ضریب انتقال آن 0.93 است ، در حالی که شیشه بین 0.80 تا 0.90 است).

از طرف دیگر ، پلکسی گلاس به راحتی خراشیده می شود - بنابراین برای استفاده هایی که شامل ساییدگی مکانیکی هستند مناسب نیست و گرد و غبار را به خود جلب می کند . همچنین با گذشت زمان تمایل به زرد شدن دارد .

خصوصیات پلکسی گلاس آن را برای انواع کاربردها ، از معماری گرفته تا پزشکی زیستی گرفته تا مهندسی مناسب می کند. اما کاربردی که ما بیشتر به آن علاقه داریم البته چاپ روی پلکسی گلاس است . ما به زودی این را بررسی خواهیم کرد ، اما قبل از انجام این کار ، ما می خواهیم به شما بگوییم که چگونه و کجا پلکسی گلاس متولد شده است .

تاریخچه مختصری از پلکسی گلاس در اصفهان

در مقاله ای در مورد پلکسی گلاس ، بدون ذکر منبع و ریشه های آن بسیار ناامید کننده است. مانند بسیاری از مواد امروزی که به طور گسترده استفاده می شود ، پلکسی گلاس در قرن گذشته در آلمان اختراع شد .

شیمی دان Otto Röhm در سال 1901 این ایده را ارائه داد اما 30 سال دیگر طول کشید تا کار کند که چگونه آن را به بازار عرضه کند. تا سال 1933 ، با کمک همکار والتر بائر ، رحم و شرکتش Röhm & Haas پلکسی گلاس را در بازار راه اندازی کردند .

برای خرید این ورق های پلکسی گلاس به سایت زیر مراجعه نمایید

https://pamenar.co/plexiglas-for-sale-in-isfahan/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد