pamenar
pamenar

pamenar

فروش پلکسی در تهران

پلکسی گلاس چیست؟

اکریلیک که با نام پلکسی گلاس نیز شناخته می شود ، یک ماده پلاستیکی همه کاره با اهداف و مزایای متنوع است که در طیفی از رنگها و تیرگی ها موجود است. پلاستیک اکریلیک اولین بار در سال 1928 تولید شد و توسط شرکت Rohm و Hass در حدود سال 1933 به بازار عرضه شد. این پلاستیک در ابتدا در طول جنگ جهانی برای محصولاتی مانند پنجره های هواپیما ، سایبان و برج استفاده می شد.

 

امروزه اکریلیک معمولاً در ورقهایی با ضخامت های مختلف به فروش می رسد اما در اشکال مانند میله یا لوله و سبک هایی مانند مات ، آینه دار یا غیر خیر نیز وجود دارد. اکریلیک نه تنها در اشکال و اندازه های مختلف موجود است ، بلکه می تواند قالب و رنگ شود تا متناسب با کاربردهای خاص باشد. مهم نیست که چه گزینه ای متناسب با نیاز شما مناسب است ، اکریلیک یک ماده با دوام و مقرون به صرفه برای پروژه شما فراهم می کند.

 

 

از آنجا که اکریلیک گزینه های متنوعی را با فواید بسیار زیادی ترکیب می کند ، می توان آنها را به طیف متنوعی از محصولات مفید تبدیل کرد. این شامل آکواریوم ، نمایشگرهای خرده فروشی ، شیشه های پنجره و حتی شیشه های ضد گلوله است! اکریلیک تقریباً مطمئناً بدون توجه به چه هدفی از آن استفاده می شود ، یک انتخاب مثال زدنی است.

چاپ روی پلکسی گلاس

از چاپ پلکسی گلاس می توان برای چاپ تابلوها ، پوسترهای تبلیغاتی یا عکس های بزرگ و متوسط ​​استفاده کرد . همچنین برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز مناسب است ، همچنین یک راه حل برای تزئین غرفه های نمایشگاه یا مبلمان آپارتمان است . یا حتی یک طراحی مدرن برای نقطه اطلاعات رویداد خود ایجاد کنید پلاک های پلکسی گلاس برای محل کار شما یا تابلوهای تبلیغاتی موزه ایده آل است .

علاوه بر قدرت و انعطاف پذیری، تلق شیشه ای دو کیفیت که مناسب برای است چاپ : پلکسی گلاس است آسان به شکل و آن شفاف است . این بدان معنی است که شما می توانید یک علامت پلکسی به شکل سفارشی ایجاد کنید یا عکس چاپ شده روی پلکسی گلاس را نور پس زمینه دهید .

برای خرید این محصول در تهران به لینک زیر مراجعه فرمایید
https://pamenar.co/plexi-sales-tehran/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد