pamenar
pamenar

pamenar

پلکسی چیست و چرا باید این پلاستیک کاربردی را شناخت؟

آنچه صاحبان مشاغل باید درباره پلکسی گلاس بدانند

توسط مدیر • 18 ژوئن ، 2020 • 0 نظر

آیا برای تجارت خود به پلکسی گلاس نیاز دارید؟ گرچه ممکن است در گذشته این مانع مشخص را به عنوان یک مشتری پسند و کارمند دوستانه در نظر نگرفته باشید ، اما نگاهی به آنچه باید درباره این گزینه پلاستیکی بدانید بیاندازید.


پلکسی گلاس چیست؟


حتی اگر کلمه شیشه در نام آن باشد ، پلکسی گلاس شیشه واقعی نیست. پلکسی گلاس مانند شیشه به نظر می رسد - با ظاهری کاملاً شفاف. اما این محصول پلاستیکی است. به جای شیشه ، پلکسی گلاس حاوی یک پلیمر مصنوعی اکریلیک است. این محصول پلاستیکی دارای ورق های بزرگ یا قطعات کوچکتر است و برای هر چیزی از مبلمان گرفته تا روکش های چراغ اتومبیل مفید است.


این محصول نفتی به همان روشی که شیشه واقعی نشان می دهد نور را منعکس نمی کند. ورق های پلکسی گلاس با افزایش وضوح بیشتر (در مقایسه با برخی از انواع شیشه ها) ، جایگزینی درخشش کمتری را ارائه می دهند.


پلکسی گلاس وقتی با حروف کوچک p و دو s در انتهای نام نوشته می شود ، به دسته عمومی محصولات شیشه اکریلیک اشاره دارد. نام بزرگ با یک s نشانگر مارک خاصی از ورق های اکریلیک است.

چرا از پلکسی گلاس برای تجارت خود استفاده کنید؟


یک ورق اکریلیک شفاف چگونه می تواند به سود تجارت شما بیاید؟ پاسخ به این س onال به عوامل مختلفی بستگی دارد ، مانند نوع مشاغل مالک یا مدیریت شما.


به چند دلیل می توانید از پلکسی گلاس در فضای تجاری خود استفاده کنید. محافظ های صورت یا بدن به سبک محافظ عطسه پلکسی گلاس کاربرد اصلی این محصول اکریلیک در محیط کسب و کار است. این گزینه اکریلیک به سختی سدی بین کارمندان و مشتریان یا مشتریان ایجاد می کند. پلکسی گلاس به عنوان یک محافظ محافظ عمل می کند ، ذرات ویروسی یا باکتریایی نامرئی را متوقف می کند.


اگرچه پلکسی گلاس 100 درصد انتقال میکروبی از مشتریان شرکت شما به کارمندان شما را متوقف نخواهد کرد (و بالعکس) ، اما می تواند خطرات را کاهش دهد.


همراه با این استفاده از سپر ، از پلکسی گلاس نیز به طور معمول برای محافظت از غذا در برابر آلودگی استفاده می شود. در مبلمان براق و به سبک معاصر. یا به عنوان قفسه بندی برخی از موارد استفاده مناسب تر برای مشاغل خاص است.


مشاغل با تماس زیاد کارمندان با مشتری (مانند یک فروشگاه مواد غذایی یا بانک) می توانند از یک مانع فیزیکی بهره مند شوند ، در حالی که یک سالن زیبایی ممکن است از یک میز اکریلیک یا واحد قفسه استفاده بهتری داشته باشد.


آیا پلکسی گلاس دوام دارد؟


اکنون که می دانید چرا باید پلکسی گلاس را برای تجارت خود انتخاب کنید ، شاید بخواهید درباره دوام محصول اکریلیک اطلاعات بیشتری کسب کنید. به عنوان یک مالک یا مدیر کسب و کار ، خط اصلی شرکت خود را در ذهن دارید. شما نمی خواهید برای محصولاتی که به راحتی خرد می شوند ، پول تلف کنید.


برخلاف شیشه ، پلکسی گلاس خرد نخواهد شد. حتی اگر مواد اکریلیک بتوانند خراشیده شوند ، این یک گزینه بسیار بادوام است که باید سالها دوام داشته باشد (اگر به درستی نگهداری شود).


چگونه باید پلکسی گلاس را در مشاغل خود نصب کنید؟


شما یک روش جهانی برای استفاده یا نصب پلکسی گلاس ندارید. اگر می خواهید از ورق های اکریلیک به عنوان محافظ محافظ استفاده کنید ، باید پلکسی گلاس را از سقف آویزان کنید ، یا آن را بر روی یک سازه محکم نصب کنید یا یک پایه درست کنید.


قبل از خرید ورق های پلکسی گلاس برای نصب ، در نظر بگیرید که چقدر در این زمینه تخصص دارید. نصب پلکسی گلاس به تجربه ، دانش و تجهیزات مناسب نیاز دارد. اگرچه ممکن است یک پروژه نصب محافظ ورق اکریلیک که خودتان انجام دهید یک ایده صرفه جویی در هزینه باشد ، عدم قرار دادن صحیح پلکسی گلاس می تواند منجر به هزینه های غیرمنتظره یا جراحت شود.


یک پیمانکار شیشه استخدام کنید تا به شما در انتخاب و نصب محصول اکریلیک مناسب برای نیازهای شرکت شما کمک کند. پلکسی گلاس می تواند ورق اکریلیک را با خیال راحت برش دهد و یک تناسب سفارشی ایجاد کند. پیمانکار همچنین می تواند به شما در قرار دادن و آویز یا نصب پلکسی گلاس کمک کند. این نوع مشاغل نصب حرفه ای از نظر زیبایی ظاهری کاملاً کاربردی برای شما فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد